Sizlerle daha önce Atlı Vadi'de yaptığımız bir kahvaltı ile ilgili olumsuz izlenimlerimi paylaşmıştım. Bu yazının üzerinden kısa bir süre geçtikten sonra mekânın işletmecisi Suna Hanım'dan bir mail aldım. Suna Hanım bu mailinde benim o gün duymak istediğim açıklamayı yapmış ve yazımda eleştirdiğim noktalara açıklık getirmiş. Kendisine hassasiyeti ve nazik üslubu için teşekkür ediyorum. Eleştiri konusunda duyarlı olup geri bildirim yapmaları takdir edilmesi gereken bir tutum. Siz sevgili okuyucularımla nasıl daha önce eleştirilerimi paylaştıysam şimdi bu eleştirilere verilen cevabı da paylaşmalıyım diye düşünüyorum. Bu sebeple Suna Hanım'ın mailini aynen buraya alıyorum:
"Merhaba,
Ben talihsiz bir kahvaltı sonrasında sitenizde yorum yapmış olduğunuz Atlı Vadinin işletmecisiyim.
İşletmemizi, çok sorunlu bir gününde ziyaret etmiş olmanız hem sizin hemde bizim açımızdan büyük bir talihsizlik olmuş.
Yaklaşık iki aylık bir sürede farklı fırsat sitelerinde ilanlarımız çıktı ve şu ana kadar bu fırsatları satın alan 800 kişiye hizmet verdik. Ve bugüne kadar tabii mutlaka olmuştur eksikliklerimiz ama müşterilerimizin bütyük çoğunluğu bize teşekkür ederek ayrıldılar. İlanda yazılan tüm ürün ve hizmetleri eksiksiz verdiğimiz içinde bazı müşterilerimizden ayrıca teşekkür dahi aldık.
Sizin ziyaret ettiğiniz o talihsiz güne gelecek olursak. Biz Atlı Vadi yi ailecek işletiyoruz. size o gün hizmet eden garsonlardan biri benim oğlumdu , diğer oğlumda mutfakta çalışıyordu, ne büyük bir talihsizliktirki ben o gün rahatsız olduğum için maalesef orda değildim. Eğer orda olabilseydim size şu anda yapacağım açıklamayı ve özürü şimdi değil o gün yapıyor olur, okuyunca çok üzüldüğüm yorumunuzu belki de çok farklı bir boyuta taşıyabilirdik.
O gün hatta bir gün öncesi elektriklerin kesilmiş olduğu bir gerçekti, belki birçok işletmede bu tür veya farklı yalanlar duymaktan artık insanların doğru söylendiğine ihtimal dahi vermiyoruz ama.... elektrik idaresi ile yaşamış olduğumuz problemden dolayı, halen şu anda da elektriklerimiz yok. Sizin bizi ziyeret ettiğiniz günden bir gün önce elektriğin kesildiği gün jenaratör taktırmak için harekete geçtik fakat bize sözü verilmesine rağmen ancak Cumartesi öğleden sonra takılabildi. Tabii bu sürede de dolapta olan tüm malzemelerimiz bozulmuş oldu. Bu sorunu kökten çözmek ve birdaha aynı sorunu yaşamamak adına şu anda Yeşil enerji (Rüzgar gülü veya güneş paneli) için yatırım çalışmalarına başladık.
Elektriklerin kesilmesi tabiki bir mazeret değildir, fakat çalışanlar ve benim çocuklarım malzemelerin bozulma ihtimalini hiç düşünmedikleri için bir gün önceden ve sabahtan gerekli önlemleri almayı ihmal etmişler. Müşteri gelip hazırlık aşamasına geçince durum fark edilip hemen tedarik için Bornova merkeze araba gönderiliyor ama bu arada müşterilere hizmette de geç kalınılıyor tabii. Kahvaltı dahilinde verilen Avanos sos , biber haşlama gibi kahvaltılıkların bir gün öncesinden hazırlanması gerektiği içinde maalesef size verilen kahvaltıya dahil edemiyorlar. Acele ile tedarik edilen malzemelerin kalitesi de tabii tartışılır durumda oluyor.
(.....)
Yazınızda yolun çok uzun olduğundan bahsetmişsiniz. Normalde Atlı Vadi Bornova merkeze 6 Km uzaklıktadır. Siz Homeros Vadisi tarafından geldiğiniz için yol süresini 3 hatta 4 katına çıkarmışsınız. Kullanılması gereken yol Bornova Hükümet Konağının yanından Bornova şehitlik veya Eski Gazoz fabrikası yoluydu. Ama adres Homeros Vadisi olarak geçtiği için zaman zaman diğer müşterilerimiz de aynı karışıklığı yaşayabiliyorlar.
Yaşanmış olan bu talihsizliği unutmak, Atlı Vadi olarak bizim hakkımızdaki düşüncelerinizi değiştirebilmek adına tekrar sizi aramızda görmek istiyoruz. Uygun oldunuz bir gün mutlaka sizi misafir etmek isteriz.
Kalıcı dostluklar istiyoruz ve sizi bekliyoruz” :)
Saygılarımla
Suna Gülecen"
0 yorum:
Yorum Gönder